tell me

Hejjjjjjjjjjjjjjjjj............. har inte pallat blogga alls hehe skit seg jae men aa iaf ska berätta lite om min reesaaa :D
När vi skulle flyyyga dit så va såklart flyget försenat typ 2 och en halv timme pågrund av typ ovädret i oslo -.- sen efter 2 o en halv lååååååååånga timmar så gick vi på satte oss osv.
sen så vare nåt fel med bagaget ja vne vad. asso tänk er 2 min innan vi skulle lyfta !!! -.- aja sen de fixa det typ efter 20 min sen vi lyfte (mina hörlurar explodera buuhuhuhuhuhuuhhuuhuhuhuhuhuhuhuhuuuhu) hade inge mer o göra sen vi kom t geneve efter 2h 30 min ungeefäär sen vi spraaaaaaang verkligen t tåget för att hinna hahhahahahha
asso halva tåget va fuuuult med svenskar sen alla schweizare va fett förvånade haha.. efter 2 h i tåget UTAN MUSIK så kom vi fram i sion :) kl halv 7 däremot..... vi skulle igentligen vart i sion kl 3-4 ifall inte dumma flyget blev försenat haha. vi gjorde inte så mkt den kvällen.
sen hela semestern var väll helt okej faktiis det va carneval ganska kul sen ja tappa bort alla så ja hitta upp nåra andra o va med men kul ändå haha ;) (kommer lite bilder sen)
va ute med kompisar umgick träffade familj osv :) nåt dåligt va att ja va pank...... hittade världens sööötaste bh för 400 nåt spen .. haha blev fett ledsen aja mkt choklaad o allt :D tjockiis jae köpte bah hem mat haha..
åkte t stallet där oxå. det var där allt började. har saknat alla bushästar.. men saknar belle så jävla mkt så ja bah vill dö, ska gå o hälsa på hne nån gång.
ajaaa sen när vi åkte hem så tåg vi tåget från sion sen 2h i tåget o sen när vi kom t geneve så var flyget försenat 2h o 30 min igeeeeeeen på grund av det dåliga vädret i oslo asso påriktigt fick damp.. sen vi gick på flyget åkte sen innan vi skulle landa kunde vi inte för att det blåste så mkt osv så vi åkte runt i cirklar typ i 20 min -.- kul va...
fast vet ni nåt som va coolt samma människor som vi åkte dit med åkte vi tbx med oxå haha o samma människor åkte oxå tåget o allt haha skit kul. :) ojj blev lite lång hihihi guuuld stjärna t er som palla läsa hahhaha
BILDBOOMB
flyget t schweiz
fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinaa bh. :(
hahaha sex drug rock'n'roll ;)
alla älskar confetti... not. haha
ta åt dej sveriiigeeeeee :((((((((((((((((((((((((((((
hahah assoo
CHOOOOOOOOOCKLAAD ♥
pallar verkligen inte mer............................................... hhehe
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0