ne može sve biti kao i obično

hej igår elr idag dåra gick ja o fellie o la oss runt 8 vi kolla oxå på film på karate kid o spirited away fast den kolla vi hälften ida på morgonen då innan vi gick o la oss sen vi pausa för min mamma skulle äta upp mej för hon vakna då för hon skulle på jobbet
så vi gick o la oss sen det räckte inte me att min hjärna bomba mej me tankar utan fellie o hnes hjärna oxå hahahhahahha asssooo enda "människan" som tänker så hahahah.

aja sen vi vakna runt 18 ida sen vi kolla klart på filmen åt, sen vi umgicks o la la la hon åkte hem runt 11 nu ja sitter här o chillar hihi ajdee bloggar kanske mer sen :*

jag o tjockissen

min min min!!

haha bjuder på den
     

Kommentarer
Postat av: Fellie

hehehe min hjärnaaa :D ♥

2011-01-05 @ 00:54:03
URL: http://fellieh.blogg.se/
Postat av: A'

NI VAR fett liikaa på fösta bilden :D

2011-01-05 @ 21:15:22
URL: http://alojas.blogg.se/
Postat av: izabella

vera du e så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiin!<3

2011-01-09 @ 15:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0