Ja Hatar Att Erkänna Det Men Ja Saknar Dej!!

allåååh snööögubbar :D
åkte puulkaa med olle o fellie sjukt kul ja flööög typ hella tiden sen min rumpa blev is så vi gick in o värmde oss lite o en port sen vi gick ut gjorde snöänglar ode sen mula fellie börja springa tappa min mobil sen 2 killar hitta den skrev sms t alla i min kontaktlista typ "jag älskar dej villu bli tsm med mej" nåt sånt snacka om att ja fick damp på de nog om det sen ja åkte hem duscha ode min kusin kom sen hon gick hem nu ja sitter här o kollar på globen horse show som nu e slut :/
ska försöka komma i tid imon höhö :) nu ja ska titta på Jersey Shore caao ;*
Olle o ja
olle o ja igen haha!!
     

Kommentarer
Postat av: Olesia ♥

hahahahaha ja ligger på ryggen xD

2010-11-28 @ 23:27:33
URL: http://olesiia.blogg.se/
Postat av: Dejanaa §§

Hahaha vera dom fråga meejj oxo :P <33

2010-11-29 @ 09:18:43
URL: http://raiiinbooowdaaays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0