Juultommten!!

Hej hej alla :) kom hem från stan för kanske en timme sen, mina kusiner var här så vi hängde lite med de! va i allafall i stan med bästa syster sjuukt kul!! Vi gick runt i NK i stan lite över allt åt snacka haha typ allt ja har o berätta jultomten va i NK haha tog lite bilder med "min" mobil det e Fellies gammla mobil för min bah typ försvann en dag :o aså det var fett gulligt det var en jätte liten tjej som var utklädd till julgran bredvid tomten efter ett tag hon tröttna o tog av sig "mössan" som var som en julgrans topp hon var så söt!! Köpte oxå en tröja typ tunika endå elr vet inte vad ja ska kalla den först ville inte köpa den tkte den va sådär men det var fett fina färger o så plus en av mina favorit djur på den varg!! Nu ska ja typ inte göra nåt typ kolla på tv bah chilla kanske måla mina naglar för har typ bah en nagel målad frråån jätte länge sen när ja prövade Fellies nya nagellack höhö ;) måste lägga mej tidigt har bestämt mej för en sak ska komma i tid imon!! :D inte för att ja tror ja kommer lyckas men vi får se önska mej lycka till haha aså typ hela den här terminen har ja kommit försent t varenda lektion :o sjukkt hehe..
Skyltfönster :)
Julgran i taket :o
Julgranen som hänger
Tomten :) Kolla lilla julgranen såå söt!!
Lilla sura julgranen :)
Här är tröjan ja köpte mkt finare i verkligheten
Bloggar kanske mer senare ska försöka måla naglarna nu :)
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0