Sjuuuk!

God morgoon allihhopa! Ida blev det ingen skola orkade inte o kände mej såhär dålig o yr plus försov mej som vanligt haha :) Det enda ja har gjort e väll typ ätiit pannkakor :D o nu sitter jag här o typ försöker få tiden att gå kanske sätter på en film sen och skaa äta ennu mer aså MAAAT e typ det bästa som finns!! Senare ida äre ju bio med tjejerna vi får se om ja orkar gå annars blir det väll bara sitta hemma men tror jag kommer gå annars ska ja tvinga mej själv att gå vill inte missa sen då jag kommer typ inte se den för vill liksom inte kolla ensam .. fett tragiskt hahhah Ajaa nu ska ja försöka bli frisk bloggar senare :)
Jag och Betty älsk!!
     

Kommentarer
Postat av: Enes

Shulululu människa, Vilken film ska ni kolla på ? :P & Krya på dig :D

2010-11-19 @ 10:25:51
Postat av: Olesia ♥

enes: vi ska kolla på harry potter 7 :D



vera du får inte va sjuk!!! :O om du inte kommer ida mördara ja dig -.- <3

2010-11-19 @ 10:41:54
URL: http://olesiia.blogg.se/
Postat av: Olesia ♥

enes: vi ska kolla på harry potter 7 :D



vera du får inte va sjuk!!! :O om du inte kommer ida mördara ja dig -.- <3

2010-11-19 @ 10:42:20
URL: http://olesiia.blogg.se/
Postat av: Olesia ♥

sv: men veraa.. :( ja har liksom köppt biljett o allt... man kan inte lämna tbx den :/ o de blir inte lika kul utan dig, så du MÅSTE komma :D <33

2010-11-19 @ 13:26:45
URL: http://olesiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0