Besta hesten!<3

Shhaa shaa bloggen !! (; Baada nyss snacka om sköönt! Hela dageen ida har ja typ bah chillat vart lite med mamii o såå<3 Just nu typ chattar ja typ med Fellie snacka om ingenting haha skumma vie aså!
Imon blire bio med tjejerna, Harry Potter hoppas att den e bra hhaha vi skulle typ igeentligen gå på premieren men sen det var fullt o typ inga bra platser såå det blev typ imon istället hahah ser ifram emot det va typ fett läänge sen!!
Aja bloggar kanske mer sen om jag orkar, slänger upp låt sen. Vad jag ska göra resten av kvällen vet jag inte kanske film :D
Jag och Belle!<3
Har är jag och min underbara sköthäst för typ 1 år sen! <3
13 månader henne världens bästa Älskar hne grovt mkt ingen förstår tänker på hne varje minut varje sekund!<3
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0