Kommer Aldrig Sluta Älska Dej!! (L)

Finns inga ord för min kärlek för dej. Du anar inte hur mkt ja älskar dej utan dej är jag luft! Du är min sol min anledning till att ja lever. vill inte att det bara ska ta slut såhär. ja ångrar att ja skrev t dej att ja drev med dej men det låg mkt i det ja sa!! Ja vet inte vad ja ska göra utan dej du är mitt LIV, ja grinar jag ångrar mej så jävla mkt så det inte e sant.. Alla minnen vi har det är värd guld,när ja lärde dej o planka när vi blev stoppade av polisen när vi alltid drev med folk, när vi aldrig fick gå in i bussarna när ja tappa bort kvittot i h&m.. när vi drev med den norska bloggen assoo tiider. när du alltid sa ja ska t vera o ja sa ja ska t fellie när vi sen var ute! när vi bråka med de där från pakistan när vi ville ha chinagungan,, när ja fick reda saker som gjorde mej glad mina hyperactive tider haha. haha när vi tågluffar.. när ja kommer t dej på morgonen hoppar i din säng så du ska vakna när ja heller vatten på dej köper winerbröd t dej t frukost så du ska bli gladare för ja väckte dej varje morgon så jävla tidigt. när vi varje dag gick o köpte slush i tonys så att han tillslut visste vilka smaker vi skulle ha. vår låt. allt vi har när ja köpte armbandet t dej på din födelsedag när ja sen ångra mej för den var så jobbig du har användt den varje dag det betyder skit mycket för mej! när vi gick runt i tygskor hela istiden. när du grät första gången framför någon o det var för mej. asso det e sjuk hur mkt ja älskar dej trodde inget någonting skulle komma imellan oss men sen så kmr det så jävla många o snackar skit ville först bara driva se va du skulle säga men det blev ba värre mer intensivt. det e jätte många som har försökt förstöra det vi har men det går inte men nu har de tydligen lyckats. E NI NÖJDA?!! ingen förstår mej så bra som du gör vi tänker exakt likadant,, ja hoppas att allt kmr bli bra igen du anar inte hur mkt ja hoppas det e sjukt. Du gör mina dagar.
JAG ÄLSKAR DEJ GROVT MYCKET FELICIA BEATRICE GUNARI BOMAN! Blodsyster..(L)
Ja o Världens mest underbaraste människa (L)
     

Kommentarer
Postat av: Fellie

Jag älskar dig så otroligt mkt, vet inte vad jag ska göra, allt känns konstigt, saknar allt, saknar dig...

2010-12-03 @ 13:26:37
URL: http://fellieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0