höhöhööhöhöhöhöhöhöööhöhö

Shaaaa shhaaa blooggen blir nog sista inlägget för ikväll finns inte så mkt mer o göra typ har skit tråkigt ska nog kolla lite på tv elr not sen sääng. imon skulle ja igentligen ut med Betttyyy hjärtat o sen t stallet o rida men det blev krångligt med tiderna så ska inte ut med betty måste oxå snacka med mina päron hur ja ska komma dit o tbx kan ju inte vara där så länge sen e min remsa slut så kan liksom inte åka t hallunda o ta bussen t hågelby o sen gå t stallet allt blir så komplicerat när mina päron inte kan skjutsa men ja hopppas vi fixar det annars måste ja hitta nåt sätt annars är det kört blir ju typ sista gången ja rider. kmr ju inte fortsätta nästa år.. aja vill inte tänka på nåt sånt nu.
iallafall imon har vi hoppa barbacka tror ja :) vill ha belle igentligen men hone ju under igångsättning så det blir nog spirit gillar o hoppa hnm barbacka för hane så skumpig höhö. kanske får lite magmuskler oxå hahah aja bloggar mer imon. shiiet vaa långt inlägg tänkte bah skriva igentligen att det blir sista inlägget -.- aja håller käft nu ajdee puss ;*

när min kaniiinuus va bbbebiis :)

     

Kommentarer
Postat av: Mathilda

vaaaaah söööööt :D ♥♥♥♥

2010-12-20 @ 15:20:38
URL: http://sweetmimmiii.blogg.se/
Postat av: Olesia ♥

sv: jaa! älskar sean paul :D

2010-12-20 @ 18:29:10
URL: http://olesiia.blogg.se/
Postat av: Olesia ♥

fast eminem äger ut alla ;)

2010-12-20 @ 18:44:18
URL: http://olesiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0