Forever try, but i'm cursed, so never mind.

shoo bloggen kom hem för kanske nån timme sen från mina kusiner skit kul haha drev mkt, va skönt o mycket maaaat höhö gick upp kanske 2 kilo ??? haha ne men man vet aldrig,

 öppna typ julklapparna nyss eftersom vi aldrig har hunnit fick inte så mkt men det kmr typ mer sen de e typ "försenade" vne nåt sånt men har i allafall beställt Lil Wayne tröja o affisch e fett glad tog mej kanske 3 timmar o bestämma mej vilken affisch ja skulle välljaaa :o

haha aja mina päron blev glada över julklapparna så då e ja nöjd :) aja vne va ja ska säga mer bah kläder men sen ska ja få av min syster oxå som säkert har lagt mer tid på julklapparna för min päron jobbar så de hinner aldrig aja vi får se va som händer imon men hare gött så länge!!

har inga bilder från ida men har typ stressat mej genom dagen men men, fixa mej inte direkt så speciellt mkt elr typ nåt alls?? aja det får vänta t nyår bästa men vne om vi ska åka på fest elr inte fast ja vill nog bah åka om min kusse kmr för tråkigt utan hne,hon ska väll typ fira med sina vänner o ja vne men kanske firar hemma med familjen o släkten istället för o gå på jugge fest med alla aja orkar inte tråka ut er elr mej själv med det tråkiga snacket ajde puss bloggen :*

Gooood juul !!!!!!!!!!!!!!

     

Kommentarer
Postat av: Ninsi

God jul söötis <3

2010-12-25 @ 02:39:17
URL: http://weinchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0