blaaablla bllaaaaaaaaaaaa

haft skit skön helg igår så gick vi på bio min syster ja o hnes kompis anita som min syster bor med haha vi kolla på en grym film som heter typ "the next three days" grryym film asso !!!!!!!!

den handlar om en typ perfekt familj o sen mamman åker in i fängelse för mord o hone oskyldig osv sen hon blev typ livsdömd sen han skulle få ut hne så han hade planer o försökte få ut hne ur fängelset osv skit spännade ni får kolla själva va som händer hahaha sen vi gick hem ja åt mej fet på godis o allt sen vi snacka o lite sånt haha men måste berätta en sak asso vi hade så här ganska bra platser men sen såklar äre världens jobbigaste människor runt oss först under oss vare ett gäng killar de snacka kommentera allt skit högt de typ skrek ville typ ge de en smäll o han som satt precis framför mej han var värst o han hade på sig värsta stora mössan som täckte hälften av jävla duken så jävla sur så ja typ satt o klängde på anita o de typ sög på sugrören det fanns ingen jävla dricka kvar att de inte fatta det sen de drog upp o ner den helllaaa jääävlllaaaa fiilmen !!! det var fett irrri sen de som satt bredvid mej det var ett par killen gick på toa mitt i filmen han var borta i aksnke 20 min ja var säker på att han typ bajsa undra om det var skönt aja sen han kommer tbx han frågar tjejen va som hade hänt så hon berättar allt o då missa de allt som hände under den där typ as långa 15 minuterna sen när det hände fett mkt då den där kvinnan ja vet inte vad hon gjorde asso det var typ 10 min det var fett spännande sen när det var klart hon bah va hände sen han berätta o han berätta inte alls tyst han typ skrek ajaa fett jobbiga människor.

ida gick vi runt i stan köpte inget men har värsta planerna va ja ska köpa i julklapp t typ alla e fett glad :D sen min syrra vet typ nästan allt ja vill ha men ja kmr inte få min canon eos 1000d som ja vill ha men anske nästa år haha för min päron kmr inte köpa jaja har inte gjort så mkt mer var skit kul!!  vet itne va ja ska skriva mer har inga bilder tråkigt javet.
ajde bloggar mer sen puss ;*

Vackra "klass" inte ens en fjärde del haha.
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0